close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שחזור מידע - למי זה מתאים?

מערכת שורשכב שבט, תשפב24/01/2022

אם ישנם נתונים שנעלמו ומכשירים אשר ניזוקו - מומלץ שתהיה לכם מעבדה מקצועית לצידכם שתוכל להציל אחוז גדול מהתכנים

תגיות:
צילום: freepik

בעולם טכנולוגי מתקדם יש לנו יותר ויותר מידע שצריך לשמור עליו. המידע האמור

נשמר בתוך מגוון רחב של מכשירים. זה יכול להיות המחשב הנייד שלכם או הטבלט, ואפילו מסופון, יש את התמונות שנשמרות באופן אוטומטי על טלפונים חכמים או בתוך מצלמות והן שמרות בענן באופן אוטומטי על המכשיר הנייד שלנו, יש את מערכות המידע בעבודה שמכילות המון מידע רגיש וחיוני וכן רשימת המכשירים המכילים מידע אינה ארוכה.

כמות המידע החשוב הזה, החל מקבצים עד תמונות וסרטונים - נועד לשרת אותנו עבור מטרה כזו או אחרת וכשהוא נאבד, נעלם אן ניזוק בזמן נזק למערכות ולמכשירים בהם המידע נשמר - חשוב שיהיה לנו מקום טוב ואיכותי באמצעותו נוכל לשחזר מידע.

אבל מי זקוק לשחזור מידע?
אם חשבתם שמדובר רק בשוטרים או בדמויות קשוחות בסרטי אקשן שמנסות לשחזר מידע מול מחשבים חכמים - חשוב שתדעו כי לשירות הזה זקוק כל אחד. נכון, זה יכול להיות השוטר שרוצה לשחזר מידע מתוך מחשב, אבל זה גם הסטודנט שאיבד מסמכים עבור עבודה א קדמית ולא מוצא אותה, זה יכול להיות סב שאיבד תמונות או סרטונים חשובים של הנכדים שלו, זאת יכולה להיות מורה או אומנית שמחפשת את העבודות שלה או סופר וכותב תוכן שאיבד מאמרים או תכנים חשובים כמו גם איש עסקים שלא מוצא חוזה עסקים ואפילו האינסטלטור שמחפש מידע ששמר או חברות וארגונים. השירות מתאים בעצם עבור כל מי שמשתמש במידע כזה או אחר ושומר אותו על מכשירים שונים.

מה עושים כשמשחזרים מידע?
בתחילה חשוב לדעת שאת הפעולה מבצעים מומחים במעבדות שעוסקות בתחום. המומחים מספקים שיחת ייעוץ ראשונית כדי לבדוק האם אפשר לשחזר מידע ללא העברה של המכשירים למעבדה. במידה ויש צורך להכניס את המכשיר למעבדה, ידעו אנשי המקצוע לבצע אבחון של התקלה ולאימוד את היכולת לשחזר מידע מתוך מכשירים או מתוך ענן ושאר אמצעי גיבוי.

המומחים יודעים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות כיצד לשחזר מידע, הם יודעים איך למצוא נתונים ממכשירים שנהרסו. המומחים ידעו כיצד להציל תמונות, סרטונים, רשימות, מסמכים, קבצים, שחזור דיסק קשיח וכל מה שאבד והכל באמצעות מיומנות וניסיון כמו גם מקצועיות וידע.

לסיכום אם נתונים ששמרתם אבדו אם מכשירים ניזוקו או שהתחלתם לעבוד על משהו והוא נהרס או אבד, אם איבדתם תמונות שהיו שמורות בנייד או במצלמה, אם ישנם סרטונים שנעלמו ומכשירים אשר ניזוקו - מומלץ שתהיה לכם מעבדה מקצועית לצידכם שתוכל להציל אחוז גדול מהתכנים ובכך תעזור לכם לחזור לחיי שגרה ולפתור עבורכם בעיות כאלה ואחרות. בהצלחה!

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה